Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2016

ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΤΖΑΚΙΟΥ ΒΙΟΑΙΘΑΝΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Ένα από τα σημαντικότερα εφόδια, για να πραγματοποιήσουμε καλές και οικονομικές αγορές προϊόντων και υπηρεσιών, είναι το διαδίκτυο. Καθημερινά εξοικονομούμε αρκετά χρήματα κάνοντας συγκρίσεις προϊόντων, υπηρεσιών, "σερφάρωντας" από την μία γωνιά του Κόσμου στην άλλη.
Γνωρίζουμε όμως  αν αυτό που βλέπουμε είναι αυτό που αγοράζουμε? Τι δικαιώματα έχουμε πριν και μετά την αγορά μας? Πώς κάνουμε μία αποδοτική έρευνα αγοράς? Διαβάστε τα Tips

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ:

   Είναι πολύ σημαντικό αυτό που μας παρουσιάζεται σε μία ιστοσελίδα να περιλαμβάνει αναλυτικά χαρακτηριστικά και περιγραφές. Η εμπειρία έχει δείξει ότι σύντομες και καθόλου περιεκτικές περιγραφές προδίδουν είτε έλλειψη γνώσης για το προϊόν , είτε έλλειψη ενδιαφέροντος για την ενημέρωση του πελάτη. Δυσάρεστα και τα δύο. Σημαντικό είναι τα χαρακτηριστικά να είναι γραμμένα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτό που βλέπουμε να είναι ακριβώς αυτό που αγοράζουμε. Ακόμα και η Φωτογραφία του προϊόντος.

TIPS 1 : Το βάρος ενός προϊόντος καμιά φορά προδίδει την ποιότητα της κατασκευής. Είναι σημαντικό να αναγράφεται!
ΤΙPS 2:  Φωτογραφία με παρόμοια προϊόντα και διαφορετική τιμή, μπορεί να σημαίνει ακριβώς το ίδιο προϊόν αλλά απευθύνονται σε πελάτη με άλλο κοινωνικό status . Μη τσιμπάτε! ;)  Δίδαγμα: Το καλό δεν είναι καμιά φορά και ακριβό,  ;-)
TIPS 3: Θυμηθείτε να φωτογραφίσετε την περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που είδατε σε μία ιστοσελίδα όταν κάνατε την αγορά. Θα δείτε σε λίγο γιατί....
Αυτό είναι ένα δωρεάν εργαλείο γι αυτή τη δουλειά : http://prnt.sc/

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Α) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σε κάθε παραγγελία που κάνετε μέσω διαδικτύου πρέπει να παρουσιάζονται τα εξής στοιχεία, βάση πρόσφατα ψηφισμένης ευρωπαϊκής νομοθεσίας:
τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος 
η τελική τιμή, περιλαμβανομένων όλων των φόρων και επιβαρύνσεων
τα (ενδεχόμενα) έξοδα αποστολής - και τυχόν άλλες πρόσθετες επιβαρύνσεις
ο τρόπος πληρωμής, αποστολής ή εκτέλεσης της παραγγελίας
η ταυτότητα του εμπόρου, η ταχυδρομική διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου του


TIPS1: Ότι δεν αναγράφεται ως κόστος στην παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να μην το πληρώσετε
TIPS2: Επειδή είναι εύκολο ένας ιδιοκτήτης eshop να μεταβάλλει τα στοιχεία του προϊόντος, αν παραπονεθείτε τηλεφωνικά , είναι σημαντικό να φωτογραφίζεται την περιγραφή που έχετε δει όταν κάνατε την αγορά και μετά να παραπονεθείτε ;-) [ Μην σας βγάλουν και τρελούς ]

  Β) ΕΓΓΥΗΣΗ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

 Η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.
Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει αυτό το εμπόρευμα δωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Γ) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 

Να έχετε Υπομονή, Ευγένεια και Κατανόηση σε λάθη που μπορεί να γίνουν και να ξέρετε... αξίζει να δίνεται δεύτερη ευκαιρία. Ο κάθε Ιδιοκτήτης eshop έχει κάθε συμφέρον να θέλει να αποφύγει τα προβλήματα και ιδίως τη δυσφήμιση. Οπότε δώστε του ευκαιρία να σας αποζημιώσει για τυχόν λάθος και αν δεν σας καλύπτει η απόφαση του, ενημερώστε τον και Εφαρμόστε το Νόμο!!

Όμως ας είμαστε θετικοί... Κάθε εμπόδιο για καλό! ;) 

Biofire
26/10/2016